Tuesday, 22 November 2011

try to except it ..

ari nie dari tga ari kuar ngn akak ipar aku g beli sikit2 brg ..
mlm baru sampai umaa..hee sian anak2 buah aku tuu ..
penat dowg keletihan blek uma ,mndi tros tido ..
penat sangat laa tuu .. hee~ 
tapi ...
langsung satu ari mamat tuu tak contact aku ..
maybe die dapat lupe kan aku kowt ..
yg die tuu pulak due ari langsung senyap tak text ..
maybe die ne tak serius unn .. aku je yg dah pk jaoh sgt ..
tp never mind aku bukan terbaek tok die kowt ..
so die boley nk serius ngn org laen ..
ish daya nie .. relax laa kau muda lg so be patient k ..
jangan terlalu mengharap sangat pade orang yang maen tarik tali ..
tp hati aku ntah laa .. 
nk berdiam diri jd msalah,bler nk tahu kebenaran pown masalah jugak ..
cam mane nie ?? hurm .. mamat tuu pulak aku tak tau ape keputusan aku ..
KALAU TAK SUKE CAKAP 
KALAU BENCI CAKAP 
KALAU TAK NAK DI GANGGU PON CAKAP LAAA ..
tak susah kan .. huh ..

No comments:

Post a Comment