Sunday 6 November 2011

berkorban kah ??

#hati ini hancur dan luluh keranamu ..
 hati ini hancur dan luluh keranamu 
 tergamak kau berpaling dan terus memilah dia ..
semenjak hati mu d curi gelitaa..

huh sakit sangat ati aku .. hari demi hari hati aku d hancur kan ..
kau suke tengok aku cm nie kan .. aku mengalah ngn kau slalu ..
tp nie yang kau balas kt aku ..memang jelas dan nyata aku ade rase sayang ..
tp kau tak penah nk hargai kasih sayang aku .. kau idop ngn kekasaran kau ..
hati aku , perasaan aku ,jiwe aku kenape mesti kau sakiti !!
aku tak kuat nk tempuh semua'y sendiri .. aku perlu kan orang yg caring tp tak pernah wujud ..
kalau ade mesti sekejap then tros hilang ..ya allah , dorong laa aku ke jalan mu ya allah ..
beri kan lah aku hidayah mu supaye aku seng dan redha menempuhi'y ..
kenape seorang perempuan yang kau selalu sakiti .. kenape ??
aku bersendiri lagi tnpa die !! aku cube bimbing diri aku supaye idop berdikari ..
aku kene kuat !! jangan give up .. taaapiiii !!!!!!!!!!!! 
bile aku sunyi aku kosong tiada sesiapa bg aku semangat ..
kawan , kasih ,teman  semua hilang bile aku susah ..
tp bile aku ketawa riang ramai yang mula mencari aku ..
kenape ungkapan macam tuu perlu ade ..hati sakit tak terkate ..
air mate daa tak sanggup tok mengalir lagi

No comments:

Post a Comment