Sunday, 26 February 2012

ni no ni no posto,posto .. =)

assalamualaikum kawan2 alhamdulillah .. ari nie saye di beri kesempatan dpt update everything ..tu lah org tue2 kate bia laa kite bersedih dulu baru eppy2 .. eh sat2 .. ade ke org dolu-dolu kate cm tuu .. pepndai je aku nie .. tp pape pown bia laa pepatah tuu . (broken malay kejap) .. die nk bukti kan kt aku sgt kan .. haa punye syok die amek aku kan .. so ekowt jee g mne2 .. tawu2 da smpi putrajaya .. mak tuan kayo .. den raso den punyo kaki dah mcm kono kepak dah nie haaa .. punyo lamo den atas mto tuu .. pergh .. (speaking malay balik) hehehehe .. aku ekowt jee mne die pegi .. hahaha dah tu nak balik ujan laa pulak .. omak aiii .. redah ujan laa nmpk gayenyer nie .. hee~ bile lagi saat manis kan ,, hehehe .. amboi gelak lebihyee aku kali nie .. tp tak peee .. awk selamat kan saye dari percikan air tuu .. sian awk basah lagi . !! sori awk !! walaupun awk penat sggup redah ujan anta saye balik teman saye g jusco .. walaupun mud saye time tuu kucarkacir sebb awk !! hee~ awak,awak .. nak tawu tak saye rase tenang awak ade ngn saye !! tp org kate jgn suke sgt kan ?? urm ukeeyy tak suke sgt ... eh tp nk suke jgk .. skali skale kan .. haa sambung blek laa meraban jee .. haa pastu balik .. dah balik tuuu cm bese laa msej then activity die tuh tidoo .. penat .. tp memng yee pown pnt dowh keje cm tuh .. aku tersampuk skali .. tak pe laa kan biey .. nnt saye pown jd cm awk jgk kan ..
 okey larh ... hari kedue dah nk jmpe jgk ..
hee~ seronok pulak .. tp kjap jee mud aku time tuh ntah knpe ntah ..gler dah kowt .. n then hari ketige aku pown da nk balik poli kan .. so die pun memg free tak kije ari ahad kan .. so, kua lg .. pagi2 bute daa tercegat kt dpn pntu rumah aku nie haa .. hahaha kua g breakfast ngn awak .. best !! hee~ pastu kite jln2 g tasik shah alam jee .. round2 tgk budak2 maen bola .. kat situ kite snap picture .. weee~ love awak .. uppsss !! 
pin pon pin pon .. chop,choppicture nie nk lalu .. hee~ nie jee dpt tunjuk kan .. hee~~ insyaallah kite merancang die yg esa yang menentu kan .. 

**747793**

Thursday, 23 February 2012

zaman kegemilangan kau sayang !!

17.2 sampai laa 26.2 aku kat uma ..
satu persatu jadi .. kau abai kan aku !! kau ngn keje kau tuh ..
janji kau nk jmpe aku .. tp ape yg aku dpt ??
kau ngn janji kau .. ahad nk jmpe alasan kau ptg ..
aku da kluar kau kate tak jd ..
ape yg kau nk sebenar'y!! kau permaenkan aku kan !! kau campak aku mne kau suke ..kau buat aku cm tunggul .. kau buat aku mcm tak de perasaan .. sampai ati kau.. weyh kau tawu aku rindu kau kan !! knpe kau buat aku cm nie ?? kau penting kan segale'y dari aku kan .. kau buat salah tp kau buat mcm tak de ape yg berlaku .. kau bia jee ..aku sendri!! aku nk ade teman !! aku nk kau teman kan aku waktu aku perlukan kau .. tiap ari kau jnji nk dtg .. tp kau mne ?? tak de ngn aku !!

Sunday, 12 February 2012

kenape !!

salam .. ari nie aku rase tak de smgt lgsung ..tiap kali aku rndu kau tp kau tak pna ade ..
ya allah aku sunyi .. dengan keadaan tak sihat .. hurm.. aku tak tawu nk buat ape lg ..
mungkin kau ajr aku supaye hidop jgn sush kan org .. aku ptt blja dari situ ..
dulu kau slalu ckp kau tak kongkong hidup aku .. tak kesa aku kwn sape2 ..
tp idop kau, aku kongkong , aku cemburu bile kau rapat ngn pmpwn .. sebb kau tok aku jeee !!
aku tak suke kongsi .. tp mne kasih syg kau .. walaupown aku bz kat sini tak bermkne aku lupe kau ..
tak bermakne aku tak sayang tak rindu kau !! bile hari sabtu ahad knpe mse kau ngn aku tak pna ade !!
aku sunyi .. semalam roomate aku takde .. aku tido sorg , aku nk gayot ngn kau tp ape yg kau wt tok aku ?? ape !! kau bia kan aku .. kau penting kan diri kau  !! kau tak pk kat aku !! bile kau sunyi kau crik aku !!
bile kau tension kau mara aku !! bile kau ade mmbe2 kau buang aku jaoh2 !! aku terase ngn pangai kau ..
kau suke mengungkit !! aku sdey kau buat bodoh ngn aku !! aku tak pna mntak pape dari kau .,. aku juz nk perhatian dari kau ,. tuu jee tak bnyk pown .. kau boley puji pmpwn laen .. kau boley comment ape je yg kau suke kat pmpwn laen .. tp knpe !! kau saje nk sakit kan ati aku !! kau saje nk buat aku cm nie kan !! puas ati kau da wt aku rase tersikse cm nie !! sayang ,rindu yg kau ucap kat aku selame nie sume tipu kan !! kan !!!!
kau tipu aku !! kau pure2 depan aku !! aku tak de tmpt nk ngadu .. aku ade ke tak same jee kan bg kau ..
oke !! aku wt hal aku .. jgn hirau kan aku !!


='( #nangis,bia lega ati aku ..