Thursday 17 November 2011

penantian terjawab suda ..

ntah tawu kenape aku nie excited bebenor nak sambung stdy .. 
lepas jee tawu dapat g politeknik daa macam2 sume nk cepat ..
3.11 bru anta surat jawapan .. tiggal tggu surat terima jee .. 
ari2 plak aku tggu kt depan umaa .. 
kalau pukul 1.30 pm jee mesti setia menunggu .. hee~
tapi postmen tuu langsung tak singgah rumah niee .. ergh ..
frust jee .. sampai kan anjing sebelah umah nie elergik tga bunyi mto postmen tuh ..
asik menyalak jee .. naik cair taik telinge aku .. hee~
last2 abang postman tu paam naluri aku nie ..
17.11 dia dengan moto die uh singgah kat umah aku .. 
yeah melompat aku dga die hon kt depan uma .. 
tanz abang postman sebab sudi anta surat saye yg berharge tuu ..
da dapat tuu tak menyabo tros bukak then bace ..
walaupun hanye buku panduan ..
penantian terjawab suda ..
waktu tu laa ati aku nie tak tentu arah .. haish 
daya buang sume tuu .. tak pe ..
new life new situation k ..

No comments:

Post a Comment