Friday, 25 November 2011

now n never !!

selame nie aku tak tawu nk bersyukur ngn ape yg aku ade ..
skunk sume daa ilang . sume daa pegi ngn haluan masing2 ..
ati nie rase nk meraung sekuat hati ..mcm2 dugaan yang dtg ..
satu per satu idop aku kosong .. mase aku perlu kan sume org tp tak de ngn aku ..
weyh perasaan nie tak tawu nk kate cm ne dah ..
tetibe 24.11 aku g medical check up coz nk settle pasal politeknik tuu ..
ade prob lak .. aku kene n wt appointment ngn doktor lg ..
tepanjat gler weyh .. terpakse makan ubat .. act aku memg elergik ngn ubat ..
aku tak suke ngn ubt .. tak kesah laa yg pil kee yg cecair kee ..
eh memg tak suke laa ..
tapi nk buat macam mane terpakse gak ngn bende tuu .. isshhh ..
tp bnde nie aku tak tawu nk cter ngn sape ..aku da tak de tmpt mengadu selai family aku ..
tak de sape teman kan aku .. ari2 air mate jd peneman tidur aku ..
mane die ?? mane mamat tu ?? mane yg lain ??
aku sorg2 waktu aku perlu kan dowg sume !!
kenape aku perlu laluinyer sendiri ??
aku miss gler kat kau mr.e !!
aku perlu kan nasihat mr.a a.k.a bro !!
aku nk berkongsi cerita dgn mr.a !!
capital F ?? menyepi ..
kuat kan semangat aku tok tempuh semua sendiri ..

No comments:

Post a Comment