Saturday 12 November 2011

ombak rindu ~~

tuhan tolong lembut kan hati dia ..
untuk terima ku seadanya ..
kerna ku tak sanggup ,,
kerna ku tak mampu ..
hidup tanpa dia di sisiku..

tuhan aku tahu banyak dosa ku 
hanya ingat kamu kala duka ku..
namun hanya kamu yang mampu membuka ..
pintu hatinya untuk cinta ku ..

malam kau bawa lah rindu ku ..
untuk dirinya yang jauh dari ku ..
agar dia tidak kesepian 
selalu rasa ada ..
cinta agung ..

hujan kau bawa air mata ku ..
yang mengalir membasuh luka mu ..
agar dia tahu ku tersiksa tanpa cinta dia ..
di hati ku ..

tuhan tolong lembut kan hati dia ..
untuk terima ku seadanya 
kerna ku tak snggup ..
kerna ku tak mampu ..
hidup tanpa dia di sisiku ..
bile dengar lagu hafiz ngn adira  nie bnyk sgt bnde yg same lam idop aku ..tp aku tak boley cm nie ..
aku kene idop tnpe die skunk ..aku kne kuat lalui nie sume .. cube hidop tnpe die lagi ..susa nk lpekan kngn 3 taon nie .. u can do it daya .. mybe die tolak aku sebab aku tak setanding dgn ex die yg lain ..bnyk kali kau da "ludah aku " tak kan aku nk diam jee .. aku ade ati ade perasaan .. tak kan aku tak de harga diri asik kau nk wt aku cm tuu .. aku arap jgk satu ari kau tak sakit kan ati pompuan laen cm ne kau sakit kan ati aku skunk ..

No comments:

Post a Comment