Saturday 10 December 2011

one day (^_^)

assalamualaikum.....


firstly syukur sebab aku selamat sampai kt rumaa ..dari KLANG ke JOHOR (muar) ..=)aku gerak dlm pukul 9 a.m with my parents and anak buah ..hahaha melayu nak speak english ..memg tak fasih laa kan ..



lantak laa asal kan aku update blog ari nie ..kali nie nk update yg eppy2 sket ..asyik2 sedey jee .. manyampah lak nnt korg nk bace kan ..


haHaAa ..

back to topic k ..---->





haaa .. ontheway pegi tuu first tol lebuhraye yang aku lalu semestinyer laa setia alam ..


da lawa2 aku nie tetibe aku pelik asal laa kete kat depan tuu slow jeee ..


da perasan kt tepi lane belah kiri ade lori panjang ala-ala treler gitu STOP ..


then ade polis .. perh hati daa rase cm ade excident .. tapi nasib la kan tak jam ..


upppsss korg jgn pulak pk jam strawbery yg sapu kat roti high 5 tu pulak k ..


jam dalam istilah melayu kesesakan lalu lintas ..hahahaha .. mesti laa korg tawu kan,kan .. da mengarut lak aku nie ..

sambung balek ====>


then aku yg dok kt site penumpang belah kiri intai la ape yg jd ...erghhh ngeri weyh .. sebab aku nmpk darah daaa mengalir ..moto daa hancur ..da tentu2 laa treler tu leyek moto tu kan ..so rider moto tuu mesti ??? MATI ..


yg ade kt situ just polis ngn plus jee ..ambulans tak dee pulak .. mybe kejadian tu baru jee ..kesian mamat moto tu .. tapi da ajal die .. redha laa ..


al-fatihah ntok mangse ...=(





perjalanan di teruskan ~~~~~



sampai jee kampung dah kul 12 .. perh sakit gak laa pinggang nie walaupun tak drive .. hee~ then g wedding cousin aku .. meriah2 but tak syok coz tak dpt nk snap picture .. ade laa sebab2 tertentu .. ofcourse smpi aku makan dulu .. lapar der dari pagi tak makan .. tp my mum kalaw da jumpe kaum kerabat memg lame la kann .. so ape aku buat juz nothing .. sib bek laa wedding tuu ade zapin .. dak2 kecik .. comel jee .. then balek .. tapi tak sah law tak singgah tanjung .. best !! ari sabtu memg ramai laa kan .. kebetulan ade exspo polis .. nmpk kude2 pulak .. ape lagi ank buah aku nie excited laa ..aku pown amek kesempatan jugak snap2 pic ..tq my bro coz dtg menyelamat keadaan .. wee~~~ nk tgk ke pic tuu ?? nnt eh ..











amacam ?? name abg polis nie amri a.k.a shaheizy sam ..


hahaha .. macam muke shaheizy sam kan ?? kacak-kacak ..


papepown tanz bang .. gedik suda ...



nie jee yg my bro update dari iphone apple die tuh ..


nnt law ade aku upload ag ..




HAPPY SANGAT HARI NIE .. TQ SEMUE !!! LOVE U OLLZ ..

No comments:

Post a Comment