Monday, 5 December 2011

hurm ...

TANDA-TANDA CINTA YANG SEMAKIN PUDAR ! !

♥ Malas angkat telefon !
♥ Taip msg pon pendek2 je !
♥ Dengan orang lain dia boleh cakap ‘single’ !
♥ Bagi alasan ' awak nie terlalu baik untuk saya . saya tak layak untuk awak .'
<3masa ayat kita dulu x de pulak timbul hal tu kan ?
♥ Bila kita cakap “i love u” . dia balas ‘K' je ?!!
♥ Ada apa-2 hal asyik cakap malas . malas . malasss la .
♥ Sudah pandai bergurau secara kasar n menyakitkan hati !
♥ Dia dah tak kisah kalau tak jumpa pun . sebulan x jumpa lagi bagus kan ?
♥ Apa kita buat dah tak betul at mata dia !
♥ Dia nampak kelemahan kita lebih dari kebaikan !
♥ Dia dah tak kisah apa yang jadi pada kita !
♥ Susah nak senyum or gurau-2 macam dulu . !
♥ Dulu asal nak keluar dating je mesti nak pakai baju matching . sekarang dah taknak ! rimas katanya . poyo plak dah katanya sekarang !
♥ Dulu boleh je gayut berjam-2 . sekarang 5 minit pun susah !

No comments:

Post a Comment