Monday 25 June 2012

memories !! mr.e

huhhh .. dah lame rase'y aku dok kt uma nie .. ngadap lappy je keje aku .. oke pasnie kne hidup jadi student balik .. tengok wayang suda , mandi mande suda , hang out suda ... now aku da puas kan hati semua org yg nk hang ngn aku .. so pasnie tak de yg touching2 lagi k .. hehehe. act aku happy hang ngn korg sume .. dalam mcm2 dugaan ade .. kejap jadi kejap tak .. ttbe jadi .. ha mcm2 lah .. plan yg mengejut pon ade .. tapiii bila kua ngn mr.e jee ati aku mule laa berdegup kencang .. ntah knape .. ari tuu aku hang ngn die kejap coz die nk sgt kn. tpi mase tuu kau baik sgt .. kau belikan ape aku nk .. dah lme aku nk sume tuu tawu2 je kau bwk aku g tmpt tu then kau bg .. time tuu perasaan aku belah bagi weyh .. ish kau nie saje jee kan. it's oke laa aku trime sume tuu. org da bagi kan so, trime je lah ..
nie laa bantal yg aku nak mase kua ngn die dulu .. tanz dear !!
skunk bile aku rindu kau.nie je tmpt aku nk ilang kan rindu tuuu .. ishhh ,, dah2 abaikan. now aku nk start a new life. study tu penting lagi,kan,kan .. hehe geng2 aku pon ade time aku perlu kan dorg bile2 je. lot of love !!  >>

No comments:

Post a Comment