Tuesday, 15 May 2012

kes first sem .

assalamualaikum .. da lame tak berjenguk blog kite nie .. bukan tak nk update tp ntah laa mud nk taip tak de .. act, aku da abis 1 sem kt PSAS tu .. skunk kt uma tggu result n insyaallah naek sem 2 kt PSAS tuu lgi .. selame aku kt sane bnyk sgt memories ngn dak2 ostel .. terbaik laa kan .. yg dlu nyer roomate aku tak knl tuu tp jd rapat bler da lme .. syg pulak kat kau wei  ..  heee~~  sume kau tawu tntg aku .. aku ngis mlm2 pon kau tawu .. nk bagi tawu nie aku ngn mamat nie da tak de ape daa ..
urm bnyk halangan aku ngn die nie .. dah laa mls nk ungkit .. mlm nie laa las aku kua mkn ngn die .. hope pasnie kau hppy k sayanggg .. sudah2 jgn nk sdey daya !! kite kuat kn .. hehehe .. oke kt poli tuu aku urus kan diri aku mcm biase .. kat sane aku nyanyi laa aku sajak laa .. tak sgke lak bersajak dpt tmpt .. first lak tuu .. hee bgge kjap .. then dlm mase tuu jgk aku knl ngn sorg dak nie .. kwn kpade mmbe roomate die .. haa korg paam tak ?? kalaw tak,cer bace bebnyk kali .. hehehe .. nie laa orgnyer ,.
 oke nie laa budaknyer .. die nie seng nk cite .. sng kate seng bek bncg .. tp kekdg degil jgk .. hahaha ..kua ngn die n TTM die .. nk tgk pic jgk tak ?? op coz laa nk kan .. nie haa
haa nie laa die .. hahaha sweet tak ?? act dorg da knl lme dah .. mase PLKN dlu .. uhuuu .. pewwittt .. oke sambung balik .. then bla,bla,bla,bla ... tersgkut ngn mamat nie .. huhuhuhu .. ntah laa mcm mne ntah .. bile da nk ujung2 sem nie laa kan bru jmpe .. tp tak kesa laa ..
  ape pon .. tanz korg wat aku eppy slame kite sem 1 .. 


No comments:

Post a Comment