Friday 28 October 2011

kenangan McDonald's KlanG SenTral ~~

201o penamat zaman persekolahan ..
2011 permulaan zaman remaja aku ..
crik keje tak pna putus ase .. dtg'y rezeki d mcdonald ..
tak jaoh dari rumah so tak laa risau nk g keje ..
bln january aku bermula keje .. mest laa jgk ..
8 bln aku keje kt situ ..bnyk pengalaman yg aku dpt ..
lyn customer ,amek service ,ish mcm2 laa ..
bler time event lak memg best ..
kitorg sume g mncing udang .. pakaian ikot group ..
memg smart .. kehidupan kt situ memg mewah .. ari2 mcd ..hee~ ..
alhamdulilah aku dpt naek kan name aku sbgai CREW OF THE MONTH ..



tanz boss coz trust kt aku .. bln 6 pegi picnik kt port dickson ..
tak dpt nk lupe ngn suasane kt sane ..
pastu sowg-sowg pegi tggl kt mcd tu coz smbung blaja ..
insyaallah aku pownsame mcm tuu ..skunk azam tuu da tercapai ..
alhamdulillah .. n then mcd ade mcm2 event example like FRIDAY IS FUN DAY ..
ari tuu semue crew jadi comey ngn mcm2 caracter .. termasuk aku ..
kitorg memg suke sgt ..tp tuu da tggl kngn tok aku engt jase McDonald's Klang Sentral DT ..
tanz sume coz dpt bekerjasame ngn saye !! luv u McD klang sentral DT ..

No comments:

Post a Comment